COURS // DLS4018 Portfolio presentation : mid-program

• Type de cours : Technique
  • Discipline : Enseignement

The objective of this course is to assess students' progress in the program. During this course, students will need to show how they have developed their professional competencies through the presentation and evaluation of their portfolios. This course will take place during the first two weeks of the summer session following their fourth session in the program. Each student will be responsible for setting up a meeting with the instructor during these two weeks to present his portfolio.

Préalables académiques

[DLS2103 Internship 2: ESL at the Primary Level]

• Tania Vaillancourt

• 01 mai 2019
De 09h30 à 12h30 A-2770 | Campus de Montréal Cours magistral

• Première rencontre de 3 heures, le mercredi 1er mai 2019.
  • Rencontres individuelles en mai et juin en petits groupes.

• Tania Vaillancourt

• 02 mai 2019
De 09h30 à 12h30 A-2770 | Campus de Montréal Cours magistral

• Première rencontre de 3 heures, le jeudi 2 mai 2019.
  • Rencontres individuelles en mai et juin en petits groupes.