COURS // DDL2131 Communication Technologies in the Teaching of ESL

• Type de cours : Technique
  • Discipline : Didactique des langues

In this course students will get hands-on experience in using computer-assisted language learning (CALL) technologies to enhance various classroom activities, including project work, individualized instruction, remediation, and assessment.

Compétences professionnelles en enseignement

Students will learn how to analyze and evaluate different types of technology, and how to use technology with learners of different ages and abilities in conformity with MELS requirements.

• Non disponible

Lundi Du 3 septembre 2024
au 25 octobre 2024
De 14h00 à 17h00 Cours magistral